W przypadku rezygnacji ze studiów koniecznym jest złożenie w Centrum Obsługi Studenta pisemnej rezygnacji ze studiów. Wszelkie opłaty za studia, w tym czesne, są naliczane do dnia złożenia przez Studenta pisemnej rezygnacji ze studiów lub skreślenia z listy studentów przez Dyrektora Instytutu.
Rozpoczynając studia niestacjonarne student podpisuje z uczelnią umowę cywilnoprawną, regulującą między innymi warunki odpłatności za studia, tj. opłaty, które student jest zobowiązany wnosić w czasie jej trwania. Umowa reguluje również czas na jaki została zawarta oraz warunki jej wypowiedzenia. Kwestia ta jest niezwykle istotna, jeżeli chodzi o opłaty, jakie student jest zobowiązany ponosić w związku ze studiowaniem (czasem trwania umowy) na Uczelni, tj. czesne za studia czy opłaty za inne usługi edukacyjne.
Gdy student decyduje się zrezygnować ze studiów należy pamiętać, że zawarta umowa istnieje i należy ją skutecznie wypowiedzieć. Nie wystarczy przestać uczęszczać na zajęcia czy zadzwonić do Centrum Obsługi Studenta i powiedzieć, że „rezygnuję ze studiów”. Zawarta umowa obowiązuje bowiem nadal w sytuacji, gdy bez złożenia pisemnej rezygnacji ze studiów, student przestaje uczestniczyć w zajęciach i podchodzić do egzaminów, a nawet jeśli student w ogóle nie rozpoczął studiowania na Uniwersytecie, bo wybrał na przykład inną uczelnię i nie odebrał legitymacji. Rozwiązanie umowy wymaga złożenia pisemnej rezygnacji i dopiero od tego momentu Uczelnia nie nalicza opłat. Nieobecność na wykładach i ćwiczeniach nie wystarcza, by uczelnia przestała naliczać opłaty między innymi za czesne, skoro umowa nie została pisemnie rozwiązana przez żadną ze stron i cały czas obowiązuje.
Wzór formularza Rezygnacja ze studiów dostępny jest na stronie internetowej Centrum Obsługi Studenta.
Zapraszamy na studia stacjonarne dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na kierunkach:
Studia zapewnią Ci najlepsze w Polsce przygotowanie do pracy w zawodzie nauczyciela, między innymi dzięki:
- samodzielnemu kształtowaniu ścieżek rozwoju osobowego, naukowego i zawodowego
- tutoringowi, który pozwoli Ci na rozwijanie kreatywności i samodzielności myślenia
- uczestnictwu w wizytach studyjnych w szkołach prowadzących innowacyjne nauczanie, bezpłatnym zagranicznym wyjazdom do ośrodków edukacyjnych
- zajęciom prowadzonym w nowoczesnych laboratoriach.
Projekt „Kompetentny nauczyciel – mistrz i wychowawca” da Ci możliwość zdobycia wysokiej klasy kwalifikacji zawodowych we współpracy z profesjonalną kadrą badaczy i praktyków, zaangażowanych w kreowanie zmian w edukacji szkolnej, wywodzących się z krakowskiej szkoły dydaktycznej.
Gdzie znajdę informację na temat studiów prowadzonych na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie?
Informacje zamieszczone są w zakładce Kandydat.
Gdzie uzyskam więcej informacji na temat prowadzonych studiów?
Szczegółowych informacji udzielają jednostki prowadzące poszczególne kierunki studiów.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Kandydat, który chce ubiegać się o przyjęcie na studia stacjonarne lub niestacjonarne, pierwszego lub drugiego stopnia lub jednolite magisterskie w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zobowiązany jest do:
- utworzenia konta w systemie rekrutacyjnym IRK na stronie internetowej Rekrutacja na studia (początek rejestracji: 1 czerwca 2024 roku);
- uzupełnienia danych osobowych oraz zamieszczenia fotografii;
- uzupełnienia informacji o wykształceniu oraz wpisania wyników i zamieszczenia skanu wymaganych dokumentów;
- wyboru kierunku studiów;
- wniesienia opłaty rekrutacyjnej na indywidualne konto bankowe, wygenerowane przez system IRK;
- dokonania wpisu na studia w wyznaczonym terminie (pod warunkiem zakwalifikowania do przyjęcia na studia).
Jakie dokumenty muszę złożyć, chcąc ubiegać się o przyjęcie na studia?
Każdy kandydat na studia zamieszcza w systemie skany niżej wymienionych dokumentów:
- skan świadectwa dojrzałości;
- skan aneksu do świadectwa dojrzałości – w przypadku poprawy lub uzupełnienia matury;
- skan dyplomu licencjata, inżyniera lub magistra – w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia drugiego stopnia. Kandydaci – absolwenci roku 2023/2024 ubiegający się o przyjęcie na studia drugiego stopnia mogą zamieścić skan zaświadczenia o zdaniu egzaminu dyplomowego i uzyskanej ocenie na dyplomie. Kopię dyplomu wraz oryginałem do wglądu kandydat zobowiązany jest doręczyć do Centrum Obsługi Studenta.
W jaki sposób mogę dokonać opłaty rekrutacyjnej?
Kandydat może wnieść opłatę na indywidualnie przypisany mu podczas elektronicznej rejestracji numer konta bankowego. Opłata rekrutacyjna podlega zwrotowi jedynie w przypadku nieuruchomienia kierunku (ścieżki kształcenia) lub rezygnacji kandydata z rekrutacji na studia tylko do momentu ostatniego dnia elektronicznej rejestracji na wybranym kierunku (ścieżce kształcenia) za pomocą kliknięcia przycisku „rezygnuj”. Zwroty opłat rekrutacyjnych będą realizowane po zakończeniu całego procesu rekrutacji (listopad 2024).
Chcę zarejestrować się na kilka kierunków studiów. Ile wpłat mam dokonać?
Opłata rekrutacyjna jest osobna dla każdego kierunku studiów (dla każdej ścieżki kształcenia). Jeśli kandydat rejestruje się na przykład na trzy kierunki studiów musi dokonać trzech wpłat.
Opłata za legitymację. Ile wpłat dokonać?
- Jeśli kandydat zostanie zakwalifikowany do przyjęcia na kilka kierunków – wnosi jedną opłatę za legitymację (również w przypadku, jeśli podejmuje kształcenie na kilku kierunkach).
- Jeśli kandydat posiada już legitymację Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie – nie wnosi opłaty za legitymację (dotyczy to między innymi kandydatów na studia drugiego stopnia, którzy są absolwentami Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie). Opłatę za legitymację należy wnieść na to samo konto, co opłatę rekrutacyjną.
System nie odnotował dokonania przeze mnie opłaty rekrutacyjnej. Co zrobić?
Jeśli na koncie kandydata nie została zaksięgowana opłata rekrutacyjna należy pilnie skontaktować się z komisją rekrutacyjną za pośrednictwem systemu IRK.
Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego, a system rekrutacyjny został już uruchomiony, czy mogę się już rejestrować?
Można założyć indywidualne konto i uzupełnić dane osobowe. W celu wykonania pełnej rejestracji należy poczekać, na świadectwo z wynikami matur (nie dotyczy kandydatów na kierunki artystyczne oraz osób, które posiadają świadectwo maturalne). O zakwalifikowaniu do przyjęcia nie decyduje kolejność zgłoszeń. Decydują wyniki uzyskane na świadectwie dojrzałości.
Nie posiadam jeszcze dyplomu a chcę ubiegać się o przyjęcie na studia drugiego stopnia. Co zrobić?
O przyjęcie na studia drugiego stopnia może ubiegać się kandydat, który jest już po obronie pracy dyplomowej. Zamiast dyplomu załącza skan zaświadczenia potwierdzającego obronę.
Wyjeżdżam i będę nieobecny w kraju podczas rekrutacji, w jaki sposób mogę dostarczyć dokumenty a później zapisać się na studia?
Jeśli kandydat nie może dokonać wpisu osobiście, powinien wskazać osobę, która na podstawie pisemnego upoważnienia zrobi to w jego imieniu. Upoważnienie pisemne nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Wzór upoważnienia (doc, rozmiar 26 KB). Sposób dokonania wpisu na listę studentów zostanie przekazany przez komisję rekrutacyjną za pośrednictwem indywidualnego konta kandydata w systemie rekrutacyjnym IRK.
Pisałem maturę wcześniej a w tym roku ją poprawiałem lub uzupełniałem. Numer którego dokumentu wpisać w Elektronicznym Systemie Rekrutacyjnym?
W polu „numer świadectwa dojrzałości” należy wpisać numer dokumentu, który kandydat uzyskał po zdaniu egzaminu maturalnego. Gdy kandydat podwyższył wynik lub zdał egzamin z przedmiotów dodatkowych, otrzymuje aneks do świadectwa dojrzałości, który jest dokumentem uzupełniającym – załącznikiem do świadectwa dojrzałości. W elektronicznym systemie należy umieścić oba dokumenty, a w miejscu wpisywania ocen – należy wpisać najwyższy uzyskany wynik.
Wyniki z których przedmiotów brane są pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym?
O tym, które wyniki uwzględniane są w postępowaniu rekrutacyjnym dowiesz się z naszego systemu rekrutacyjnego IRK. Zasady te są zróżnicowane na poszczególnych kierunkach studiów, zależą również od rodzaju zdawanej matury („stara” lub „nowa”).
Jaki poziom wybierać na maturze – podstawowy czy rozszerzony? Jaki ma to wpływ na liczbę uzyskanych punktów?
Warto zdawać maturę na poziomie rozszerzonym, ponieważ korzystniejszy jest przelicznik wyniku, co zwiększa szansę przyjęcia, zwłaszcza na obleganych kierunkach. Poniżej przedstawiamy zasady przeliczania wyników egzaminu maturalnego – „nowa matura”:
Wyniki egzaminu maturalnego z części pisemnej komisje rekrutacyjne przeliczają wg zasady:
poziom podstawowy 1% pkt = 1 pkt
poziom rozszerzony 1% pkt = 1,5 pkt
Szczegółowe kryteria kwalifikacji określają sposób przeliczania wyników matur.
Gdy kandydat zdawał maturę na obu poziomach, w rankingu uwzględnia się wynik korzystniejszy dla kandydata (nie dotyczy kierunku filologia angielska).
Jak punktuje się wyniki uzyskane na maturze międzynarodowej?
Kandydatów z maturą międzynarodową obowiązują takie same przedmioty egzaminu maturalnego jak kandydatów z nową maturą.
Wynik poziomu SL mnożony jest przez współczynnik 1,5.
Wynik poziomu HL mnożony jest przez współczynnik 2,0.
Wyniki na świadectwie matury międzynarodowej przeliczane będą w następujący sposób:
matura międzynarodowa IB SL | nowa matura PP | matura międzynarodowa IB HL | nowa matura PR |
---|---|---|---|
7 | 100% | 7 | 100% |
6 | 90% | 6 | 90% |
5 | 75% | 5 | 75% |
4 | 60% | 4 | 60% |
3 | 45% | 3 | 45% |
2 | 30% | 2 | 30% |
Jak punktuje się wyniki uzyskane na maturze dwujęzycznej?
Kandydatom, którzy zdawali maturę dwujęzyczną, ubiegającym się o przyjęcie na kierunki: filologia angielska, filologia germańska, filologia romańska, filologia rosyjska, filologia ukraińska, filologia hiszpańska, filologia włoska komisje rekrutacyjne przeliczą wyniki matur, aby były porównywalne do matury zdawanej na poziomie rozszerzonym:
- gdy maturzysta uzyska z matury wynik niższy niż 80% pkt, zastosowany zostanie przelicznik 1,25
- gdy maturzysta uzyska z matury wynik co najmniej 80% pkt, otrzyma 100% pkt
Otrzymany wynik zostanie przemnożony przez współczynnik 1,5.
Jakie są zasady przyjęć dla kandydatów, którzy ukończą szkołę za granicą?
Obywatel polski, który uzyskał świadectwo dojrzałości poza granicami RP jest przyjmowany na wybrany kierunek studiów według zasad dla kandydatów ze „starą maturą” (nie dotyczy kandydatów posiadających świadectwo International Baccalaureate (IB) i European Baccalaureate (EB)).
Czy mogę przewidzieć jakie mam szanse, aby dostać się na dany kierunek studiów?
Trudno jest przewidzieć szanse kwalifikacji na poszczególne kierunki. Zainteresowanie kierunkami w każdym roku jest inne, tak samo jak różne są progi punktowe, które zależą od wyników egzaminów maturalnych kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia. Często kandydaci „asekurują się”, składając podania na kilka kierunków, z których potem rezygnują. Dlatego wskaźniki takie jak liczba kandydatów na miejsce, czy próg punktowy są często mylące. Szczególnie dotyczy to dolnego progu punktowego.
Jakie fotografie wymagane są przez Uczelnię i kiedy mam je donieść?
Kandydat składa fotografię w wersji papierowej w momencie dokonywania wpisu na listę studentów. Wymagana jest fotografia barwna, bez nakrycia głowy, na jasnym tle, naklejona na formularzu wpisowym wydrukowanym z systemu rekrutacyjnego. Wymiary fotografii: 35×45 mm, takie jak do dowodu osobistego.
Jakie dokumenty powinienem dostarczyć po przyjęciu się na studia?
Po zakwalifikowaniu – w dniu wpisu – konieczne jest złożenie następujących dokumentów:
- podanie kandydata na studia – wydruk z systemu rekrutacyjnego;
- kopię świadectwa dojrzałości, oryginał – tylko do wglądu;
- kopię aneksu do świadectwa dojrzałości, oryginał – tylko do wglądu;
- kopię dyplomu ukończenia studiów, oryginał do wglądu bądź zaświadczenie stwierdzające ukończenie studiów;
- zaświadczenie o średniej ocen ze studiów pierwszego stopnia (dotyczy kierunków drugiego stopnia, na których jest wymagane) lub kopia suplementu do dyplomu, jeśli zawiera informację o średniej ze studiów;
- zaświadczenie potwierdzające posiadane kwalifikacje nauczycielskie (dotyczy kierunków, na których jest wymagane);
- zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów na wybranym kierunku (dotyczy kierunków: biologia, bioinformatyka, psychologia i biologia zwierząt);
- aktualna fotografia (w formacie 35×45 mm) naklejona na formularzu wpisowym wydrukowanym z systemu rekrutacyjnego;
- oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za studia (dotyczy studiów stacjonarnych);
- 2 egzemplarze umowy w sprawie świadczenia usług edukacyjnych (dotyczy studiów niestacjonarnych i obcokrajowców).
W jaki sposób poznam wyniki rekrutacji?
Każdy kandydat na indywidualnym koncie w systemie rekrutacyjnym będzie mógł sprawdzić wyniki postępowania kwalifikacyjnego.
O kryteria przyjęć na wszystkie kierunki studiów, o zasady przeliczania wyników egzaminu maturalnego, a także o wymagane w procesie rekrutacji dokumenty możecie zapytać pracowników Biura Rekrutacji.
Biuro Rekrutacji
Kraków, ul. Podchorążych 2, pokoje 50 i 51
telefon 12 662 60 93
rekrutacja@uken.krakow.pl
Adres jednostki | Kierunek |
---|---|
Instytut Bezpieczeństwa i Informatyki |
bezpieczeństwo międzynarodowe |
Instytut Biologii i Nauk o Ziemi |
bioinformatyka |
Instytut Dziennikarstwa i Stosunków Międzynarodowych Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 420 telefon 12 662 64 46 idsm@up.krakow.pl strona internetowa Instytutu Dziennikarstwa i Stosunków Międzynarodowych |
dziennikarstwo |
Instytut Filologii Angielskiej Kraków, ul. Karmelicka 41, pokój 203 telefon 12 662 62 05 filologia.angielska@up.krakow.pl |
filologia angielska |
Instytut Filologii Polskiej Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 563 telefon 12 662 61 44 polon@up.krakow.pl |
biolingwistyka z komunikacją kliniczną filologia polska kulturoznawstwo i wiedza o mediach media content & creative writing |
Instytut Historii i Archiwistyki Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 324 telefon 12 662 61 82 historia@up.krakow.pl |
archiwistyka, biurowość i cyfryzacja |
Instytut Malarstwa i Edukacji Artystycznej Kraków, ul. Mazowiecka 43 telefon 12 662 66 72 imiea@up.krakow.pl strona internetowa Instytutu Malarstwa i Edukacji Artystycznej |
art & science |
Instytut Matematyki Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 213a telefon 12 662 62 73 instmat@up.krakow.pl |
matematyka |
Instytut Nauk o Informacji Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 354 telefon 12 662 61 68 inoi@up.krakow.pl |
architektura informacji |
Instytut Nauk o Zdrowiu |
bezpieczeństwo zdrowotne logopedia pielęgniarstwo |
Instytut Nauk Technicznych Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 32 telefon 12 662 63 31 technika@up.krakow.pl |
edukacja techniczno-informatyczna |
Instytut Neofilologii ul. Studencka 5, pokój 101 telefon 12 662 67 31 filologia.germanska@up.krakow.pl |
filologia germańska |
Instytut Neofilologii ul. Podchorążych 2, pokój 101 telefon 12 662 67 31 filologia.hiszpanska@up.krakow.pl |
filologia hiszpańska |
Instytut Neofilologii Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 255 telefon 12 662 62 01 filologia.romanska@up.krakow.pl |
filologia romańska |
Instytut Neofilologii ul. Studencka 5, pokój 101 telefon 12 662 67 31 filologia.rosyjska@up.krakow.pl |
filologia rosyjska |
Instytut Neofilologii |
filologia włoska |
Instytut Pedagogiki |
pedagogika |
Instytut Pedagogiki Specjalnej Kraków, ul. Ingardena 4, pokój 110 telefon 12 662 66 36 ipsp@up.krakow.pl |
pedagogika specjalna |
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234 telefon 12 662 62 11 ipea@up.krakow.pl strona internetowa Instytutu Prawa, Ekonomii i Administracji |
administracja ekonomia geodezja i geoinformacja gospodarka przestrzenna gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami kryminalistyka logistyka prawo |
Instytut Psychologii Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 348 telefon 12 662 62 29 psych@up.krakow.pl |
psychologia |
Instytut Socjologii |
filozofia rozwoju osobowego z elementami psychologii kogniwistyka socjologia |
Instytut Sztuki i Designu strona internetowa Instytutu Sztuki i Designu
|
art & design |
Instytut Zarządzania i Spraw Społecznych strona internetowa Instytutu Zarządzania i Spraw Społecznych |
praca socjalna turystyka i rekreacja zarządzanie (kierunek w przygotowaniu) zarządzanie kryzysowe zarządzanie ochroną środowiska zarządzanie w służbach społecznych |
Rok akademicki 2023/2024
Kierunek studiów | Studia drugiego stopnia stacjonarne | Studia drugiego stopnia niestacjonarne | ||
---|---|---|---|---|
administracja | 100 | 120 | ||
archiwistyka, biurowość i cyfryzacja | 25 | 25 | ||
art & design | 120 | – | ||
art & science | 31 | – | ||
bezpieczeństwo narodowe | 100 | 80 | ||
biologia | 45 | 30 | ||
biznesowe wykorzystanie dziedzictwa kulturowego | 15 | 20 | ||
edukacja techniczno-informatyczna | 80 (2-letnie), 80 (1,5-roczne) | 50 (2-letnie), 50 (1,5-roczne) | ||
ekonomia | 80 | 80 | ||
etyka – mediacje i negocjacje | 60 | 60 | ||
filologia angielska | 60 | 60 | ||
filologia germańska | 20 | – | ||
filologia hiszpańska | 20 | – | ||
filologia polska | 75 | 45 | ||
filologia romańska | 20 | – | ||
filologia rosyjska | 20 | – | ||
filologia włoska | 20 | – | ||
fizyka | 50 | – | ||
geografia | 50 | 30 | ||
geopolityka | 60 | 60 | ||
gospodarka przestrzenna | 25 | 25 | ||
historia | 25 | 25 | ||
informatyka | 30 | 45 | ||
inżynieria bezpieczeństwa | 80 | 50 | ||
kryminalistyka | 100 | 60 | ||
kulturoznawstwo i wiedza o mediach | 30 | 25 | ||
logistyka | 130 | 130 | ||
logopedia | 30 | – | ||
malarstwo | 35 | – | ||
matematyka | 90 | 60 | ||
media content & creative writing | 60 | 30 | ||
pedagogika | 90 | 90 | ||
praca socjalna | 50 | 45 | ||
socjologia | 70 | 70 | ||
stosunki międzynarodowe | 60 | 60 | ||
stosunki niemcoznawcze i środkowoeuropejskie | 15 | – | ||
sztuka i edukacja | 35 | – | ||
sztuka współczesna | 22 | – | ||
turystyka i rekreacja | 45 | 20 | ||
zarządzanie informacją i publikowanie cyfrowe | 60 | – | ||
zarządzanie w służbach społecznych | 50 | 40 |
Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia stacjonarne i niestacjonarne wnoszonej przez kandydatów w roku akademickim 2021/2022
1Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zobowiązany jest do wniesienia opłaty rekrutacyjnej na każdą wybraną ścieżkę kształcenia, na którą ubiega się o przyjęcie, w wysokości:
150 złotych na kierunki:
- art & design (studia stacjonarne II stopnia)
- design (studia stacjonarne I stopnia)
- digital design (studia stacjonarne I stopnia)
- grafika (studia stacjonarne I i II stopnia)
- komunikacja wizualna (studia stacjonarne I stopnia)
- malarstwo (studia stacjonarne I stopnia)
- sztuka i edukacja (studia stacjonarne I stopnia)
- sztuka i media (studia stacjonarne I stopnia)
- malarstwo (studia stacjonarne II stopnia)
85 złotych na pozostałe kierunki.
2Cudzoziemcy ubiegający się o przyjęcie na studia wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości obowiązującej obywateli polskich.
3Kandydat wnosi opłatę na przypisany mu numer konta bankowego, który zostanie wygenerowany każdemu kandydatowi podczas elektronicznej rejestracji na studia.
4Dokonana przez kandydata wpłata nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem jest nieuruchomienie kierunku lub rezygnacja kandydata z postępowania rekrutacyjnego w terminie do dnia zakończenia rejestracji na wybranej ścieżce kształcenia.
5Zwrotu opłaty dokonuje się na podstawie rezygnacji kandydata za pośrednictwem indywidualnego konta w elektronicznym systemie rekrutacyjnym. W przypadku nieuruchomienia kierunku studiów opłata zostaje obligatoryjnie zwrócona wszystkim kandydatom ubiegającym się o przyjęcie na nieuruchomiony kierunek studiów. Czynności rekrutacyjne podejmowane są po uiszczeniu przez Kandydata opłaty w pełnej wysokości.
Podstawa prawna
- Zarządzenie Nr R.Z.0211.40.2021 Rektora Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z dnia 20 maja 2021 roku w sprawie wysokości opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia, studia jednolite magisterskie, studia podyplomowe oraz do Szkoły Doktorskiej wnoszonej przez kandydatów w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w roku akademickim 2021/2022
- Zarządzenie Nr R.Z.0211.44.2021 Rektora Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z dnia 31 maja 2021 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr R.Z.0211.40.2021 Rektora z dnia 20 maja 2021 roku w sprawie wysokości opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia, studia jednolite magisterskie, studia podyplomowe oraz do Szkoły Doktorskiej wnoszonej przez kandydatów w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w roku akademickim 2021/2022