Szanowni Państwo,
przypominam, że w Uczelni obowiązuje Procedura przeciwdziałania dyskryminacji, a Władze Uczelni nie akceptują przypadków dyskryminacji i nierównego traktowania.

Jednocześnie informuję, że:

  1. Wykluczenie studentki/studenta z zajęć, na które uczęszcza, jest możliwe wyłącznie w przypadku zachowania, które uniemożliwia ich przeprowadzenie.
  2. Niedopuszczalne jest komentowanie wyglądu studentek/studentów, tła (rzeczywistego lub wirtualnego), używanego zdjęcia/avataru itp., chyba że zawierają one treści niezgodne z prawem lub w oczywisty sposób obraźliwe.
  3. Studentka/student ma prawo zgłaszać wszelkie przypadki niewłaściwego zachowania osoby prowadzącej zajęcia do Rektor ds. Studenckich.
  4. Osoba prowadząca zajęcia ma prawo zgłosić przypadki niestosownego, niezgodnego z Regulaminem Studiów zachowania studentki/studenta do Rektor ds. Studenckich.

Jednocześnie informuję, że nie ma możliwości odpowiedzi mailowej („odpowiedz”, „odpowiedz wszystkim”) na powyższy komunikat. Przypominam, że na potrzeby społeczności akademickiej uruchomiane zostało forum dyskusyjne, z którego można korzystać.

Z poważaniem
dr Anna Stolińska
Prorektor ds. Studenckich