Powstało Centrum Obsługi Studenta

W związku z trwającymi modyfikacjami i dostosowywaniem struktury Uniwersytetu Pedagogicznego do wymogów Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce 1 października 2019 roku rozpoczyna działalność Centrum Obsługi Studenta. Jednostka ta przejmuje zakres prac dotychczasowych dziekanatów, które z dniem 30 września 2019 roku przestają funkcjonować.

Centrum Obsługi Studenta odpowiada za obsługę administracyjną studentów i absolwentów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.

 

W Centrum Obsługi Studenta można

  • otrzymać kartę okresowych osiągnięć;
  • otrzymać legitymację studencką (ELS);
  • otrzymać zaświadczenie o statusie studenta, o ukończeniu studiów, zaświadczenie do kredytu studenckiego, zaświadczenie o opłaceniu/wysokości czesnego;
  • otrzymać wykaz średnich ocen dla celów socjalnych;
  • złożyć podanie o: Indywidualną Organizację Studiów (IOS), egzamin komisyjny, zmianę trybu studiów, wpis warunkowy, powtarzanie semestru/roku, zmianę promotora, urlop;
  • dokonać formalności związanych z realizacją wznowień, przeniesień oraz studiów równoległych;
  • zarejestrować pracę dyplomową i dokonać formalności związanych z egzaminem dyplomowym;
  • odebrać dyplom i suplement;
  • uzyskać informację o decyzji podjętej przez Dyrektora Instytutu w przypadku złożenia podania.

 

Przyjmowanie stron

ul. Podchorążych 2
pierwsze piętro, pokoje: 128, 139, 140, 141, 143, 144, 145, 146, 147

ul. Ingardena 4
pokoje: 2N, 3N i 4N

poniedziałek: 10.00–14.00
wtorek: dzień bez przyjmowania stron
środa: 10.00–14.00
czwartek: 10.00–14.00
piątek: 11.00–15.00

Informacje o sobotnich dyżurach znajdują się na stronie internetowej Centrum Obsługi Studenta.

Korespondencję prosimy kierować na adresy e-mailowe osób odpowiadających za obsługę kierunków lub na adres cos@up.krakow.pl.