Warsztaty „Obsługa klienta w pigułce – co warto wiedzieć o Customer Service”

szkolenie_obsługa_klienta_w_pigułce_co_warto_wiedzieć_o_customer_service
Kategoria
Wydarzenie
Termin
17 kwietnia 2018 12:15 - 15:30
Miejsce
Uniwersytet Pedagogiczny - (sala 18) Podchorążych 2, 30-084 Kraków
Telefon
E-mail
szkolenia@up.krakow.pl

 

Akademickie Biuro Karier oraz firma Alexander Mann Solutions zapraszają studentów Uniwersytetu Pedagogicznego na bezpłatne warsztaty „Obsługa klienta w pigułce – co warto wiedzieć o Customer Service”.

Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z różnymi kategoriami klientów oraz zasadami efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W części praktycznej warsztatów uczestnicy będą mogli przekonać się dlaczego istotne jest pierwsze wrażenie, aktywne słuchanie oraz informacja zwrotna od klienta (feedback).

 
 

Wspierane przez iCagenda