Okręg wyborczy | Data | Godzina | Adres | Sala | Dyżurujący |
dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych |
25 lutego 2020 26 lutego 2020 28 lutego 2020 2 marca 2020 |
11.00–12.00 |
ul. Podchorążych 2 | 401N | mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz |
dziedzina sztuki | 24–28 lutego 2020 2 marca 2020 |
8.00–15.00 | ul. Mazowiecka 43 | 23 | Agnieszka Łudzik |
dziedzina nauk humanistycznych | 24 lutego 2020 26 lutego 2020 27 lutego 2020 27 lutego 2020 |
10.00–11.00 10.00–12.00 9.00–10.00 12.00–15.00 |
ul. Podchorążych 2 |
307 |
dr Paweł Sznajder dr hab. Krzysztof Polek, prof. UP; mgr Zbigniew Razowski dr Paweł Sznajder dr hab. Renata Dźwigoł, dr Marcin Piątek |
dziedzina nauk społecznych |
24 lutego 2020 |
12.00–14.30 8.00–10.00 12.30–15.00 8.00–10.00 9.30–11.00 10.30–12.00 |
ul. Podchorążych 2 | 226 177 226 177 226 226 |
mgr Mateusz Bodzek mgr Jan Fróg Artur Lechowicz mgr Jan Fróg dr hab. Dariusz Adamczyk, prof. UP dr Ewa Fogelzang-Adler |
dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych |
24 lutego 2020 |
11.00–12.45 11.00–15.00 10.00–14.00 |
ul. Podchorążych 2 | 105 505 201N |
dr Mirosława Sajka dr Grzegorz Stachowski dr hab. Robert Kościelniak |
pracownicy dydaktyczni niedeklarujący przynależności do określonej dyscypliny |
25 lutego 2020 26 lutego 2020 28 lutego 2020 2 marca 2020 |
11.00–12.00 | ul. Podchorążych 2 | 401N | mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz |
pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi |
24 lutego 2020 25 lutego 2020 25 lutego 2020 26 lutego 2020 28 lutego 2020 28 lutego 2020 2 marca 2020 |
11.30–13.30 9.00–10.30 11.00–12.00 11.00–12.00 11.30–13.00 11.00–12.00 11.00–12.00 |
ul. Podchorążych 2 | 49 49 401N 401N 49 401N 401N |
mgr inż. Lidia Radwanek mgr inż. Lidia Radwanek mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz mgr inż. Lidia Radwanek mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz mgr Agnieszka Głowacz-Proszkiewicz |
Kalendarz wyborczy – nowelizacja
20 maja 2020 roku
Przekazanie Senatowi i Elektorom listy kandydatów na kandydatów na Rektora zgłoszonych przez Radę Uczelni
22 maja 2020 roku
Zgłaszanie kandydatów na kandydatów na Rektora przez Senatorów i Elektorów
Zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Kolegium Elektorów
do 26 maja 2020 roku
Przesłanie zgody na kandydowanie przez kandydatów na kandydatów na Rektora
Przesłanie zgody na kandydowanie na Przewodniczącego Kolegium Elektorów
28 maja 2020 roku
Głosowanie Senatu nad decyzją odnośnie do rozmowy (lub nie) z kandydatami na kandydatów na Rektora
Głosowanie Senatu – opiniowanie w celu powołania Przewodniczącego Kolegium Elektorów (I tura)
od 29 maja 2020 roku
Głosowanie Senatu – opiniowanie w celu powołania Przewodniczącego Kolegium Elektorów (ewentualne kolejne tury)
1 czerwca 2020 roku
Nadzwyczajne posiedzenie Senatu online – rozmowa (ewentualna) z kandydatami
3 czerwca 2020 roku
Głosowanie Senatu – opiniowanie kandydatów na kandydatów na Rektora
4 czerwca 2020 roku
Przekazanie Radzie Uczelni zaopiniowanej listy kandydatów na kandydatów na Rektora
do 10 czerwca 2020 roku
Wskazanie kandydatów na Rektora przez Radę Uczelni
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
12 czerwca – 17 czerwca 2020 roku
Kampania wyborcza kandydatów na Rektora, w tym spotkanie (online) ze studentami
16 czerwca 2020 roku
Debata ogólnouczelniana (online)
19 czerwca 2020 roku
Wybory Rektora (I tura)
W przypadku uwarunkowań prawnych uniemożliwiających przeprowadzenie głosowań zdalnych i zobowiązanie do wykonywania głosowań systemem tradycyjnym w tym terminie przeprowadzane zostaną wszystkie tury głosowania.
od 22 czerwca 2020 roku
Wybory Rektora (kolejne tury)
do 26 czerwca 2020 roku
Wybory do rad instytutów
do 26 czerwca 2020 roku
Rekomendacje kandydatów na stanowisko dyrektora
24 lipca 2020 roku
Zakończenie okresu wyborczego i rekomendacji
W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie działań wyborczych według terminów określonych w powyższym Kalendarzu, może on ulec zmianie lub uchyleniu przez Senat Uczelni.
Skład Uczelnianej Komisji Wyborczej
dr hab. Marek Pieniążek, prof. UP – przewodniczący
dr hab. inż. Iwona Sulima, prof. UP
dr hab. Ewa Młynarczyk, prof. UP
dr Damian Gil
dr Agnieszka Kowalska – sekretarz
mgr inż. Lidia Radwanek
Weronika Ciałowicz – studentka
Jacek Gatlik – doktorant
Powołanie Rady Uczelni
Wykaz dokumentów składanych w ramach zgłoszenia kandydata/kandydatki:
- Życiorys;
- Autoreferat;
- Uzasadnienie kandydatury, przygotowane przez zgłaszających;
- Oświadczenie Kandydata (plik pdf, rozmiar 191 KB) (zgodnie z § 26 ust.2 pkt 3. Statutu);
- Pisemna zgoda na kandydowanie;
- Klauzula informacyjna (plik pdf, rozmiar 366 KB) (RODO);
- Lista poparcia Senatorów UP (nie dotyczy zgłoszeń dokonywanych przez Rektora).
Autoreferat kandydata powinien zawierać w szczególności informacje o wykształceniu, doświadczeniu zawodowym oraz osiągnięciach pozazawodowych. Objętość autoreferatu – do 3 stron znormalizowanego tekstu.
Głosowanie w wyborach rektora Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w roku 2020 obsługuje system Głosuj24 Firmy MWC sp. z o.o. z Poznania
Oświadczenie o działaniu systemu Głosuj24 (plik pdf, rozmiar 245 KB)
Debata wyborcza kandydatów na rektora Uczelni
zgodnie z Kalendarzem wyborczym, 16 czerwca br. (wtorek) odbędzie się debata wyborcza kandydatów na rektora naszej Uczelni. Debata rozpocznie się o godz. 10.00.
Zasady przeprowadzenia debaty wyborczej kandydatów na rektora Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, w wyborach w roku 2020 (plik pdf, rozmiar 420 KB).
Zebrania wyborcze
Listy kandydatów w wyborach elektorów do wyborów rektora oraz w wyborach do Senatu Uczelni zamieszczono w intranecie – ostatnia pozycja w menu po lewej stronie – Wybory UP 2020.
Kalendarz wyborczy
Uchwała Senatu Uczelni – działania wyborcze w warunkach epidemii
Regulaminy
[2023] Regulamin głosowania w sprawie udzielenia rekomendacji kandydatom na dziekana
Regulamin głosowania w sprawie udzielenia rekomendacji kandydatom na stanowisko dyrektora instytutu (plik pdf, rozmiar 920 KB)
[2023] Regulamin głosowania w sprawie udzielenia rekomendacji kandydatom na stanowisko przewodniczącego rady dyscypliny
Regulamin wyborów do rad instytutów (plik pdf, rozmiar 273 KB)
Regulamin wyborów elektorów do wyborów rektora (plik pdf, rozmiar 350 KB)
Regulamin wyborów do Senatu (plik pdf, rozmiar 445 KB)
Regulamin wyborów rektora (plik pdf, rozmiar 383 KB)
Regulamin głosowania przy powołaniu Przewodniczącego Kolegium Elektorów (plik pdf, rozmiar 383 KB)
[2023] Regulamin wyborów do rady dyscypliny
Dyżury komisji wyborczych
Oświadczenia na potrzeby wyborcze
Oświadczenie o wyborze dyscypliny dla udziałów 50/50 (plik pdf, rozmiar 431 KB)
Oświadczenie lustracyjne – wybory UP, senator i elektor (plik pdf, rozmiar 271 KB)
Oświadczenie lustracyjne – wybory UP, rektor (plik pdf, rozmiar 451 KB)
Oświadczenia lustracyjne – wybory UP, dotyczą osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
Zgłoszenia kandydatów w wyborach
Zgłoszenie kandydata – elektor do wyborów rektora (plik pdf, rozmiar 267 KB)
Zgłoszenie kandydata – senator (plik pdf, rozmiar 267 KB)
Zgoda na kandydowanie na stanowisko rektora (plik pdf, rozmiar 266 KB)
Inne do pobrania
Limity w dyscyplinach – wyjaśnienie (plik pdf, rozmiar 506 KB)
Sposób głosowania w okręgach dziedzinowych (plik pdf, rozmiar 483 KB)